Μάρκετινγκ Λογιστικού Γραφείου

Αυτή η εικόνα δεν έχει ιδιότητα alt. Το όνομα του αρχείου είναι logistiko-grafeio-1205x800.jpg

Η αγορά των λογιστικών υπηρεσιών είναι ένας δύσκολος, ανταγωνιστικός και απαιτητικός τομέας και στηρίζεται επί το πλείστον στην σχέση εμπιστοσύνης που χτίζεται διαχρονικά μεταξύ πελάτη και λογιστικού γραφείου.

Οι αλλαγές που έχουν επέλθει λόγω του Covid-19 επιβάλλουν την ανάπτυξη του πελατολογίου μέσω προβολής και προώθησης των εκάστοτε υπηρεσιών στο internet.

Όλα τα σύγχρονα λογιστικά γραφεία θα πρέπει να εφαρμόσουν βασικές ενέργειες που σχετίζονται με το online marketing και να αποκτήσουν ισχυρότατο πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων λογιστικών γραφείων.

Μάρκετινγκ λογιστικού γραφείου και Google My Business

Google My Business και γιατί είναι απαραίτητο για κάθε λογιστικό γραφείο

Δημιουργώντας προφίλ στο Google My Business, το λογιστικό γραφείο αποκτά ένα χώρο στο google, από τον οποίο οποιοσδήποτε μπορεί να αντλήσει ό,τι πληροφορία καταχωρήσετε.

Μπορεί επομένως κάποιος να εντοπίσει το στίγμα σας στο χάρτη βρίσκοντας τρόπους μετάβασης από το σημείο που βρίσκεται, ώρες και ημέρες λειτουργίας, τηλέφωνο και άλλους τρόπους επικοινωνίας, φωτογραφίες, κριτικές και website αν υπάρχει.

Η εμφάνιση των reviews (δημόσιο σχόλιο) που θα ανεβάζουν οι χρήστες αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για προσέλκυση νέων πελατών και την προώθηση επιπρόσθετων στοιχείων με τις απαντήσεις σας στα reviews που θα δέχεστε.

Tips για την δημιουργία προφίλ στο Google My Business και για τη σωστή εισαγωγή πληροφοριών στο website μπορείτε να βρείτε αναλυτικά εδώ

Μάρκετινγκ Λογιστικού Γραφείου και Google Ads

Ο πιο σύντομος και αποτελεσματικός τρόπος να έχετε επισκέψεις στο website του λογιστικού σας γραφείου είναι να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο Google Ads της Google.

Τι είναι το Google Ads

Eίναι το σύστημα προπληρωμένων διαφημίσεων της Google. Κατουσίαν είναι ο άμεσος τρόπος να αρχίζετε να δέχεστε επισκέψεις όταν κάποιος αναζητά “ Υποβολή Φορολογικών Δηλώσεων Ε1 “

Οι διαφορές SEO και Google Ads καθώς και ο τρόπος χρέωσης περιγράφονται αναλυτικά εδώ

Ποιες λέξεις – κλειδιά να επιλέξετε

Προκειμένου να διαφημίσετε το λογιστικό γραφείο σας, πρέπει οι λέξεις- κλειδιά να έχουν απαραίτητα μέσα τις λέξεις “λογιστές” “λογιστικό γραφείο” “φορολογικές δηλώσεις” “Ε1, Ε2, Ε3, Ε9) και το όνομα της περιοχής (εάν θέλετε να εξυπηρετήσετε πελάτες από την περιοχή σας).

Είναι σημαντικό να το αναφέρετε εάν εξειδικεύεστε σε κάποιο αντικείμενο πχ δήλωση εσόδων από κρυπτονομίσματα τότε μπορείτε να παραλείψετε τη χρήση της πόλης / περιοχής και να αφήσετε τις διαφημίσεις να προβληθούν σε όλες τις σχετικές αναζητήσεις με δήλωση εσόδων από κρυπτονομίσματα.

Επεκτάσεις Google Ads

Προσθέστε επεκτάσεις Google Ads δίνοντας επιπλέον επιλογές στον επισκέπτη

  • Sitelinks (Links στη διαφήμισή σας εκτός του βασικού κειμένου, Αυτά εμφανίζονται κάτω από τη βασική διαφήμιση.
  • Call Extension( Τηλέφωνο του λογιστικού σας γραφείου – ίδιο με το τηλέφωνο που βρίσκεται στο website σας ώστε να γίνει αποδεκτή η επέκταση.
  • Callouts (Extra στοιχεία του λογιστικού σας γραφείου όπως πχ – εξειδίκευση σε franchise, εισοδήματα από κρυπτονομίσματα κλπ.

Blogging & Προτεινόμενη θέματα – απαραίτητα στο μίγμα μάρκετινγκ λογιστικού γραφείου

Είναι εξαιρετικά σημαντική η συνεχής παρουσία στο site με την ανάρτηση άρθρων σας που αφορούν είτε νέα και αναλύσεις λογιστικών θεμάτων είτε δραστηριότητες του γραφείου σας. Ανανεώνοντας το μόνο μη στατικό σημείο του website, βοηθάτε στη γενικότερη κατάταξη στη Google ενώ ταυτόχρονα διαφημίζετε το γραφείο μέσω κοινοποιήσεων στα social media.

Το άρθρο γράφτηκε από την ομάδα σύνταξης του Taxify.gr – την ελληνική πλατφόρμα εξειδικευμένων δικηγορικών / λογιστικών γραφείων

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *